DB-Game


Join the forum, it's quick and easy

DB-Game
DB-Game
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Spis technik

Go down

Spis technik Empty Spis technik

Pisanie  Ryo Sro Paź 19, 2011 2:57 pm

Poniżej przedstawione zostały wszystkie techniki dostępne w grze DB-Game. Te zaznaczone na niebiesko są autorskie, wymyślone przez administrację i samych graczy. Więcej informacji tutaj.

Ataki - Chyba najważniejszy rodzaj technik. Wiele z nich jest dostępnych dla wszystkich, ale są też takie, które są zarezerwowane wyłącznie dla konkretnej rasy. Ataki polegają na używaniu energii w celu zranienia przeciwnika. Niektóre ataki Saiyan są dostępne jedynie po osiągnięciu pewnego poziomu (zob. Transformacje). Istnieją nawet techniki będące połączeniem dwóch innych (np. Final Kamehameha).

Kamehameha
Technika wymyślona przez pewnego starca, który na jej opanowanie potrzebował aż pięćdziesiąt lat! Aby ją wykonać trzeba złożyć ręce za plecami, dłonie muszą być do siebie cały czas zwrócone wewntętrzną stroną. Zbiera się w nich następnie energię mówiąc przy tym "Ka-me-ha-me-haa!". Przy ostatniej sylabie dłonie wyciąga się do przodu (ciągle zwrócone do siebie wewnętrzną stroną!) i wyrzuca zgromadzoną energię przed siebie. Atak przybiera formę błękitno-białego promienia o sporej mocy.

Big Bang Flash
Technika bardzo podobna do Big Bang Kamehameha, ale o wiele od niej potężniejsza. Wojownik rozkłada ręce i wychyla je jak najmocniej do tyłu, po czym zaczyna gromadzić w nich energię. Po dłuższym czasie w obu dłoniach pojawiają się świetliste kule. Wtedy należy złączyć je przed sobą z okrzykiem "Big Bang Flash!". Atak przyjmuje formę promienia o niewyobrażalnej mocy, zdolnego zniszczyć każdego przeciwnika. Użycie tej techniki marnuje całą energię, dlatego nie można już dalej walczyć.

Masenkosappo
Wojownik przykłada 2 palce do czoła, kumulując przy tym KI, niezbędną do wykonania techniki. Chwilę później na palcach zaczynają pojawiać się iskry, gdzie powoli zbiera się energia. Kiedy użytkownik techniki nagromadzi potrzebną moc, kieruje owe naładowane palce w stronę swojego celu, po czym wydobywają się z nich dwa promienie. Jeden potężny, mknący prosto do punktu docelowego, oraz drugi, sporo cieńszy, okrążający spiralnie pierwszy promień.
Technika jest bardzo czasochłonna i wyczerpująca - ma to jednak przekład na jej siłę.

Kienzan
Technika polegająca na stworzeniu z energii KI okrągłego dysku, który potrafi przeciąć niemalże wszystko. Wojownik wznosi w górę jedną rękę. Dłoń jest szeroko otwarta, w niej zaś zbiera się moc, która zaczyna przebierać kształt krążka. Gdy osiągnie odpowiednią wielkość, zostaję rzucony w stronę przeciwnika. Odbicie tej techniki nie jest wcale łatwe, ponieważ można się mocno zranić.

Taiyoken
Bardzo popularna technika, potrafiąca zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonego wojownika. Taiyoken ma za zadanie oślepić przeciwnika, przy okazji oślepiając również innych dookoła, którzy nie zdążyli zasłonić oczu. Użytkownik techniki unosi otwarte dłonie z szeroko rozstawionymi palcami skierowanymi w stronę własnych oczu. Stworzone dzięki temu oślepiające światło, wyłącza zmysł wzroku oponentowi na kilka cennych sekund.

Transformacje - Jedne z najpotężniejszych technik Saiyan (i Pół-Saiyan). Polegają one na zwiększaniu siły w chwilach zagrożenia czy gniewu. Początkowo transformacjom towarzyszy niemiłe uczucie i są one mimowolne. Po wielu treningach można się pozbyć tego uczucia, a także nauczyć się kontrolować przemiany. Istnieją cztery podstawowe transformacje:

Super Wojownik
Po wielu treningach Saiyanie dochodzą do poziomu Super Wojownika. Ich włosy unoszą się wtedy do góry i zmieniają barwę na jasnożółtą, tęczówki przybierają niebiesko-zielonkawy odcień, a siła i prędkość rosną wielokrotnie. Niewiele jest istot, które pokonałyby Saiyana w tym stanie. Moc takiego wojownika jest ogromna, wyczuwalna na olbrzymie odległości. Przebywać można w tym stanie przez kilka dni, teoretycznie możliwe jest nawet zostanie w nim na zawsze, jednak marnuje to mnóstwo energii i prowadzi do skrajnego wyczerpania.

Super Wojownik Drugiego Poziomu

Super Wojownik Trzeciego Poziomu
Najpotężniejsi wojownicy po staniu się Super Wojownikami posuwają się dalej. Ich włosy wydłużają się do pasa, zanikają brwi, a tęczówki oczy stają się zielone. Siła i prędkość jest znacznie większa niż u poprzednich poziomów. W tym stanie zużycie energii jest tak ogromne, że można w nim przebywać najwyżej około godziny (zazwyczaj mniej więcej trzydzieści minut). Nikt nie może się równać z Super Wojownikiem Trzeciego Poziomu. Nie oznacza to, że jest on niezniszczalny. Nie ma co prawda istot o tak wielkiej energii by mu dorównać, jednak można przecież czerpać energię od setek innych stworzeń lub połączyć się z jakąś bardzo potężną i w ten sposób pokonać nawet Mega Wojownika. Jak na razie nikomu się to jednak nie udało. Po odbyciu specjalnego treningu istnieje możliwość zmiany w tak zwanego Mistycznego Wojownika, który ma moc nieco większą niż Super Wojownik Trzeciego Poziomu, ale marnuje znacznie mniej energii i wygląda jak forma podstawowa (tzw. Normal).

Super Wojownik Czwartego Poziomu
W obliczu zagrożenia, z którym nawet Super Wojownik Trzeciego Poziomu nie może sobie poradzić, Saiyan może przejść na Czwarty Poziom. Jego moc rośnie setki razy, a wygląd całkowicie się zmienia. Włosy stają się znowu czarne (chociaż Super Wojownik Czwartego Poziomu powstały podczas fuzji ma zazwyczaj czerwono-pomarańczowe) i dłuższe niż u Super Wojownika, ale znacznie krótsze niż u Super Wojownika Trzeciego Poziomu. Górna część ciała - oprócz piersi, dłoni i głowy - pokrywa się czerwonym, czerwono-różowym lub brązowym futrem, tęczówki stają się żółte, a powieki czerwone. Super Wojownikiem Czwartego Poziomu może zostać tylko Saiyan z ogonem. Jest on wtedy praktycznie nieśmiertelny. Żadna moc nie może się z nim równać, nie da się go zmęczyć, zranić. Co ciekawe, nie marnuje się w tym stanie tyle mocy co na poprzednim poziomie. Dzięki temu można w nim przebywać znacznie dłużej.

BRAK!
Teoretycznie możliwe jest osiągnięcie jeszcze wyższego poziomu energii, jednak leży to poza możliwościami Saiyana.

Aury - Aury wspomagają różne zdolności wojownika niewielkim kosztem energii. Jest ich bardzo wiele. Niektóre są słabe (np. Biała Aura), inne bardzo silne (np. Aura Mega Wojownika). Przy większości aur włosy i drobne przedmiotu wokół unoszą się do góry. Przy niektórych zmienia się nawet kolor włosów. Korzystanie z aury zwiększa prędkość latania. Wiele aur przeznaczone jest wyłącznie dla Saiyan (i Pół-Saiyan).

Aura Super Wojownika
Włosy wojownika nieznacznie unoszą się w górę i zmieniają barwę na złotą. Wokół zaczyna się unosić piasek i drobne kamienie. Aura jest stosunkowo niewielka - ma wysokość około dwóch metrów i nieco mniejszą szerokość. Korzystanie z tej aury nie wymaga dużo energii i podnosi nieco siłę oraz prędkość. Aby używać tej aury trzeba być Super Wojownikiem.

Aura Super Wojownika Drugiego/Trzeciego Poziomu
Ta aura jest bardzo podobna do poprzedniej. Jest jednak znacznie potężniejsza. Wokół wojownika unoszą się kawałki skał, których wielkość jest niekiedy porównywalna do samochodu. Drobniejsze skały kruszą się. Aura jest wysoka na jakieś trzy metry i szeroka na nieco ponad dwa. Pojawiają się wyładowania elektryczne. Marnuje trochę więcej energii niż Aura Super Wojownika, ale siła i prędkość znacznie rosną. Żeby użyć tej aury trzeba osiągnąć Drugi lub Trzeci Poziom.

Aura Super Wojownika Czwartego Poziomu
Jest już bardzo duża. Można ją zobaczyć z dużej odległości. W przeciwieństwie do poprzedniej aury, wokół postaci nie pojawiają się wyładowania elektryczne. Siła i prędkość znacznie rosną, jest jednak rzadko używana, bo w skali Super Wojowników Czwartego Poziomu jej działanie jest niemal niedostrzegalne. Marnuje dość sporo energii. Oczywiście, aby jej użyć trzeba być Super Wojownikiem Czwartego Poziomu.

Fuzje - Fuzja to inaczej połączenie dwóch wojowników w jedną postać. Są trzy rodzaje fuzji, z czego dwie kończą się scaleniem na zawsze. Jedynie Fusion Dance pozwala rozłączyć się po minięciu pół godziny. Powstały z fuzji wojownik posiada techniki obu łączących się, a także ich kombinacje, np.: Jeden wojownik zna Kamehameha, a drugi Big Bang Attack. Ich fuzja będzie znała Kamehameha, Big Bang Attack oraz Big Bang Kamehameha.

Taniec "Fusion Dance"
Wojownicy wykonują krótki taniec, na końcu którego stykają się palcami. Po chwili są już połączeni. Powstała postać mówi "podwójnym głosem". Jej wygląd i charakter są jakby mieszanką cech obu scalonych. Moc wojownika powstałego tym sposobem jest większa niż łączna moc obu łączących się. Po upływie pół godziny wojownicy rozłączają się.

Kolczyki
Można je nabyć tylko w Królestwie Bogów. Scalenie tym sposobem jest podobne do Fusion Dance, z tą różnicą, że zamiast tańca wystarczy założyć kolczyk na jedno ucho, a osoba, z którą mamy się połączyć zakłada go na drugie ucho. Drugą różnicą jest to, że scalenie jest wieczne. Moc powstałego w ten sposób wojownika jest dwa razy większa niż u tego, który powstał przy pomocy tańca.

Nameczańska fuzja
Główną różnicą między tą fuzją, a dwoma pozostałymi jest to, że powstały wojownik ma identyczny wygląd i charakter jak jeden ze scalających się. Jeden Nameczanin kładzie rękę na brzuchu drugiego, skupia się i wchodzi w jego ciało. Siła powstałego w ten sposób Nameczanina jest sumą siły obu scalających się.
Ryo
Ryo
Admin

Liczba postów : 16
Join date : 23/08/2011
Skąd : Mazowsze

Szczegóły:
Rasa: Mistrz Gry
Link do KP:

https://db-game.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach